B&A Services

Nieuwsbrief, nummer 1, mei 2007
 

Iedere dag met plezier naar het werk
Wendy Broeke is een echte duizendpoot. Zij is degene die u aan de lijn krijgt als u met B&A Services belt. Zij is daardoor hèt visitekaartje van B&A. Naast het beantwoorden van de telefoon is zij verantwoordelijk voor de onderdelenverkoop en de projectplanning. Maar ook het voorraadbeheer van de onderdelen is een taak van Wendy.

“Ik werk vanaf september 2006 bij B&A en sinds maart ben ik in vaste dienst. Toen ik hier net werkte dacht ik meteen: “ja, dit is het! En ik ga iedere dag met plezier naar mijn werk. Deze baan biedt mij veel zelfstandigheid, een stuk eigen verantwoording en vrijheid. Bert en Ad (de directieleden) staan niet de hele dag naast mijn bureau met allerlei verzoeken en zij geven me de vrijheid om de taken op mijn eigen manier in te vullen.”

Wendy heeft geen technische achtergrond maar wel affiniteit met techniek. “Ik heb bijvoorbeeld een groot deel van de cursus Noodstroomsystemen die B&A geeft, gevolgd en ik ga af en toe met een monteur mee naar een klus in de buurt om nog meer te weten te komen over noodstroomsystemen. Dat is wel zo handig als ik een klant aan de lijn heb. Ik kan door deze kennis eenvoudige technische telefoontjes zelf afhandelen of weet precies wie hen verder kan helpen”.

Op de vraag of ze niet eenzaam is op kantoor antwoordt zij; “nee, ik krijg heel veel mensen dagelijks aan de telefoon en de monteurs lopen hier ook regelmatig binnen. En dat zijn allemaal hele aardige mannen”.

Wendy Broeke
Wendy Broeke